• (iOS) Ms. PAC-MAN echt geld gratis

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ms. PAC-MAN ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ms. PAC-MAN IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ echt geld gratis ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ms. PAC-MAN 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    mevrouw Pacman

    Net als het origineel, behalve dat mijn mobiele telefoon geen kwartalen accepteert.

    ik hou van

    Ben altijd dol op Ms.Pac-Man, hoewel deze nog steeds een beetje moeilijk te besturen is, misschien zal ik eraan wennen terwijl ik doorga met spelen

    Ik kocht het toen het zogenaamd compatibel was, maar het scherm was gecompenseerd, vraag 4 een terugbetaling maar kreeg het niet. Nu zegt hij dat het niet compatibel is met mijn tablet. Repareer alstublieft zodat ik kan spelen, als het eenmaal is opgelost, geef ik het meer sterren.

    Ms. PAC-MAN Arcade ous

    Voor deze applicatie heb ik betaald en het werkt niet!

    Cooking Craze: Restaurant Game ஆர்கேட் cren

    Geweldig met een joystick.

    Er zijn slechts ongeveer 4 of 5 uitdagingsborden in dit spel. Ze draaien dezelfde borden steeds opnieuw, wat overbodig wordt. Naarmate je verder komt in het spel, moet je hetzelfde bord 2 of 3 keer achter elkaar doen. SAAI. De krachtpellets maken de geesten niet eens blauw naarmate je verder komt in het spel, wat helemaal niet helpt.

    Deze game ziet eruit en klinkt als het origineel, maar het zijn geen nieuwe oplossingen om het spel moeilijker te maken, soms gaan mijn powerpellets lang mee, soms extreem kort. Om het kort te houden, noem geen spel met de originele naam als het geen besturingselementen en rommel in de programma's toevoegt. AI ect is niet origineel.

    Ik hou van dit spel.

    Het is geweldig

    Geweldig, beter dan pac -msn

    Beste game ooit, fr fr, als je je verveelt, spring er dan gewoon op!

    Een van de beste game van de jaren 80 (arcade)

    Ik hou van de graphics en geluiden. Ik wou dat het makkelijker te controleren was.

    Dankbaar

    Geweldig spel, maar de mogelijkheid van schermvergroting zou van mij de vijfde ster verdienen.

    Ms. PAC-MAN Arkadne igre cidb

    Leuk en uitdagend, maar rond level 20 of zo op een rood scherm kun je geen enkele geest ontlopen en het is mij een raadsel hoe je het bord leeg kunt maken als de geest zo veel sneller en meedogenloos is in hun achtervolging

    deze Android-versie heeft zijn charmes. Plus! De versie van borstkankerbewustzijn is charmant! De geesten gedragen zich hetzelfde als in ms pac man en de doolhoven zijn uitdagend maar niet te moeilijk vanwege de veiligheidszones.

    De reactietijd wanneer je de joystick of swop gebruikt, is waardeloos. Je moet het repareren!

    Enorme glich..wanneer pac man de grote pellets eet, worden de geesten niet bang! Gedwongen om te spelen zonder die functie!

    Er moet weer een landschapsmodus zijn. Is verwijderd van de laatste update.

    Misschien ligt het aan mij, maar gaat dit spel vanaf het begin echt snel? Ik vond het moeilijk om bochten te maken. Echt frustrerend! En ik hou meestal van MS Pac Man.

    Je kunt niet bewegen! Geldverspilling

    Geweldig spel. Dezelfde maar andere bedieningselementen. De prijs zeker waard?

    Het is net als de speelhal. Je moet het vegen gebruiken.

    verslavend! Brengt me terug naar mijn kindertijd!

    Als je een old-school bent, is dit een behoorlijk coole kerel

    Bevriest.

    De game is goed om de tijd te doden. De snelheid is te hoog tijdens de vroege stadia en de mobiliteit van pacman is stijf

    Het blijft vastlopen en mijn telefoon bevriest! Zeer ongelukkig gezien het feit dat ik 3,99 heb betaald, maar 4 keer heb gespeeld en 15 minuten had om terug te betalen! Bs!

    bedankt.

    Zoete smaak van vroeger.

    Ms. PAC-MAN Arkaadmängud jyug

    Brengt me terug naar een idioot in de arcades op de promenade.

    Ik heb een terugbetaling nodig

    Geweldig!!! Controles kunnen beter worden gevormd

    Geldverspilling !!!!!!!

    Het is moeilijk om het bord te besturen en er lijkt geen instelling te zijn die het gemakkelijker maakt. Vroeger was er een derde optie om het bord te verplaatsen en te kantelen.

    Hou ervan!!!

    Absoluut fantastisch geniet van het echte spel, beter dan 25 cent te betalen als ik het in mijn telefoon heb, neem het overal mee naartoe.

    De beste game ooit waar je nooit genoeg van krijgt om jaren later mevrouw pac man te spelen

    Het is ok in het begin. Ik haat het dat de geesten veel sneller bewegen dan ms pac man in de hogere levels. Maakt het spel onprettig om te spelen!

    blij dat ik het heb gedownload. Gebaar: erg goed. Grafisch : erg goed. Geluid: erg goed. Ik denk wel dat een groot scherm een must is..... ik heb een galaxy uit de note serie en daar werkt het prima op maar ik kan me zo voorstellen dat b.v. een galaxy mini lastig te besturen is, en zien waar je "loopt" lijkt me dan ook lastig. Maar ik vind het een topspel. Terug naar de toekomst!!!

    Elke keer dat ik het probeerde te spelen, dwong het het spel te sluiten ... dat is klote!

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :