• (Android/iOS) Ice Age Adventures bez reklam

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ice Age Adventures ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ice Age Adventures IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bez reklam ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ice Age Adventures 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ta gra jest do bani. Musiałem go skasować 3 razy i zacząć grać od nowa i nadal frezuje i nie pozwala mi odblokować żadnych aslinds... nie ładuj tej gry zero gwiazdek.....

    Uwielbiam tę grę, ale zajmuje dużo GB w telefonie, ale nadal jest tego warta.

    Super gra

    Wciągu

    Fajna gra, ale zbyt wiele nierozwiązanych problemów!

    Jego fajne, ale bardzo długie zagadki gry, budynek, ratowanie, wyścigi, zbieranie, ale Olny u możecie zdecydować cię w twoich oczach Pobierz go ✌✌

    Gra bardzo fajna, ale niestety bardzo często wysypuje, dlatego tylko 3 gwiazdki.

    Naprawdę kocham tę grę... ale tak wiele rzeczy sprawia, że jestem frustrujący.... Jak w mini grach, nie dostaję potrzebnych rzeczy... Dostaję tylko muszle lub jagody... N teraz w grze pojawia się nowy fragment... n kiedy w nią wchodzę... gra jest zamknięta sama... próbowałem zbyt wiele razy... plzzzz napraw moje problemy... Uwielbiam tę grę

    na poczatku byla ok ale po przejsciu calej jest nudna gry ciągle te same.ciągle namawia do ocen do proszę

    Pobierasz i na początku znowu pobierasz coś tu jest nie tak

    Podoba mi się ta gra, ale ostatnio mam z nią problemy, ponieważ za każdym razem, gdy zaczynam w nią grać, zatrzymuje się lub zawiesza, myślę, że niektóre, ale trzeba naprawić te problemy, a potem mogę ocenić tę grę.

    Dla bogatych. Na koniec trzeba trzeba dać. Szkoda bo na początku zapowiadała się dobrze. Nie polecam

    Kiedyś uwielbiałem tę grę, ale po prostu przestała działać .... również to się stało po raz drugi b4 2 -3 lata też się z tym zmierzyłem..

    Gra ok ale po ostatniej są te same problemy, np. nie są jagody. Włączam grę po 2 dniach a tam zero nowych jagód, tak jak by czas w grze się zatrzymał

    Próbowałem odebrać nagrodę za wydarzenie i tam utknąłem

    Jego grafika jest dobra. A jego charakter też wygląda dobrze

    Najlepsza gra no dobra w drugim miejscu nawet moja mama gra w grę i siostra

    Grane lata temu, a następnie ponownie zainstalowane kilka miesięcy temu. Zawsze uwielbiałem tę grę, ale .... oceniam 3 gwiazdki, ponieważ wielokrotnie zgłaszałem te problemy i nic się nie dzieje, ani nawet nie otrzymuję odpowiedzi. „”Gra się zawiesza, gdy opuszczam jakąkolwiek wyspę, aby wrócić do domu, nigdy nie mogę zdobyć moich żołędzi z mojego codziennego wyzwania, ponieważ zawsze mówi, że odbierz później lub spróbuj ponownie, ale to nie działa, w rzeczywistości nadal mam należne 20 i zostałem wyrzucony za każdym razem, gdy wchodzę do scratlantis"". Proszę napraw! Chce grać.

    Klikanie w strzałki non stop. Beznadzieja.

    Powinni dodać miejsce katastrofy geotopii, jak w przypadku kolizji lodowcowej, i kilka nowych postaci do słyszanych, takich jak Brooke Shangra Lama itp.

    Mam problem z łączeniem sie gry z netem, nie mam eventow i ch żołędzi, robiłam juz, przez wfi i kartę łączy się z netem, piszę brak połączenia nie pobieramy, następnie. Proszę o pomoc bo bez proszę żołędzi gra nie ma sensu

    Na początku gra przebiegała normalnie i jest bardzo fajna. Ale wtedy wszystkie czasy oczekiwania się wydłużają. Zamiast kilku godzin czas oczekiwania zamienił się w dni! Proszę naprawić ten gameloft

    Moim jedynym problemem jest to, że za każdym razem, gdy próbuję uzyskać dostęp do Scratlantis, gra się zawiesza. Poza tym wszystko inne jest świetne!

    Zaczyna się jako fajna, zabawna gra, ale zdobywanie przedmiotów do otwierania mostów staje się coraz trudniejsze, więc tracisz zainteresowanie grą. Trzeba więc używać żołędzi, aż zabraknie ich i opuścić grę na dobre. i wydaje się, że występuje usterka, ponieważ gra nagle się zamyka i uruchamia ponownie podczas gry.

    Wszystko by ok, tylko nie lądują, mi się to postępu, jak coś się buduje i muszę wypisać z gry by mi się załadowały co jest denerwowujace

    Ja mialem już dwie wyspy, aby 3 razy wykreślić odnowa bo sie wyłączyć

    Od ostatniego updateu nie mogę ulepszyć składu został na 15 lvl przez co nie mogę ruszyć fabuły oraz nie wypada mi odłamki z wiru przez co nie mogę podać misji pozdrawiam i naprawiam na

    Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Grand public fmuk

    Ice Age Adventures Eventyr apk

    Gram od jakiegoś czasu, ale teraz gra się zawiesza za każdym razem, gdy wracam na wyspę. Również poważna awaria, gdy wchodzę do jacuzzi. I co masz na myśli, że nie wspierasz już gry? Wydaje mi się, że nawet jeśli zabierzesz komuś $1, jesteś zobowiązany dopilnować, aby gra działała! Cokolwiek mniej to tylko oszustwo.

    Jego najlepszą grą przygodową jest wiele różnych znaków i wiele ziemie do podróży, upewnić się, że pobieranie tej gry zaufaj mi, żebyś mnie spróbować i daj mi znać, co myślisz Safe


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :